Internetový obchod se zajímavým zbožím může být výborným nástrojem, jak si zajistit každý měsíc zajímavé zisky. Máte příjemné webové prostředí, jednoduchou prezentaci, zajímavé pozadí. Vaši zákazníci rychle najdou vše, co hledají a chválí si vaše ceny, kvalitu zboží i doplňkové služby. Ano, pokud byste byli kamennou prodejnou, konkurenční boj byste podle těchto kritérií zcela jistě vyhráli. Vy však nejste kamennou prodejnou a vašemu e-shopu konkuruje mnoho a mnoho dalších. Konkurenty počítáte v desítkách nejen v naší zemi, ale i ve světě.
Jak je možné, že zákazníci nakupují jinde, ačkoliv vy máte zboží vyšší kvality a za výhodnější cenu?
Protože vás nenajdou!
Každý, kdo dnes nakupuje si zadá výraz, který hledá do Seznamu nebo Googlu a čeká na výsledky vyhledávání. Postupně projdou několik prvních odkazů, které jim vyhledávač zobrazí. Kolik stránek takto navštíví? Prvních třicet? Určitě ne! Prvních pět možná a někdy dokonce třeba jen první tři. Je to boj o vteřiny. Ti, co jsou umístěni na prvních pozicích mají šanci na úspěšné realizování prodeje. I vy můžete být těmi, kteří pravidelně obsazují první posty.
Jak se dostat na první příčky
Vše začíná u vybrání klíčových slov, která charakterizují nejlépe obsah vašich stránek. Co přesně prodáváte? Co u vás zákazníci nejčastěji poptávají? Jakmile jsou tato slova nebo slovní spojení známá, upraví se obsah vašich stránek tak, aby odpovídal výrazům, která se nejčastěji vyhledávají. Dalším krokem je SEO analýza webu, která odhalí, zda je provedená úprava dostatečná. V této chvíli budete mít stránky, které budou vaše produkty zobrazovat na zajímavějších místech ve vyhledávačích.
Jak se na prvních příčkách udržet
Zajištění dlouhodobé návštěvnosti je možné prostřednictvím pravidelného zveřejňování PR článků s odkazem na vaše stránky. My se umíme postarat i o tuto část propagace!